Witaj na Forum Autyzmu
Rozmiar czcionki
Zaloguj

Żory - klasa dla dzieci z autyzmem 2012/2013

8 odpowiedzi [Ostatni wpis]
Kim jestem: Terapeuta
Miasto: Żory

Witam wszystkich bardzo serdecznie Smile

Jestem nauczycielką w szkole specjalnej w Żorach, w roku szkolnym 2012/2013 planujemy otworzyć klasę dla dzieci autystycznych, dlatego też pozwoliłam sobie na zalogowanie tu na forum z myślą o tym, że będę mogła liczyć na pomoc specjalistów i rodziców jak się do tego przygotować. Co do moich kwalifikacji to mam ukończone studia mgr z zakresu edukacji zdrowotnej z rehabilitacją, kursy kwalifikacyjne: oligofrenopedagogika i terapia pedagogiczna, studia podyplomowe z zakresu kształcenia zintegrowanego, oraz kurs dogoterapeutyczny Smile - wiem, że to jeszcze za mało. Dlatego w tym roku pogłębiam swoją wiedzę poprzez:  kursy dotyczące terapii behawioralnej , współpracę z CTB, oraz obserwację dzieci na zajęciach itd.

Docelowo nasza klasa będzie liczyć od 2 do 4 osób a jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to.... powstaną dwie klasy 2-osobowe Smile - to byłby szczyt moich marzeń !! Zobaczymy czy uda nam się to przeforsować u prezydenta i czy będziemy mieli 4 dzieci ??? mhm? czas pokaże !!

Drodzy forumowicze bardzo liczę na Waszą pomoc w kwestii :

- wyposażenia klasy (wstępny kosztorys już został ujęty w budżecia szkoły)

- oferwowanych zajęć dla dzieci, oraz metod pracy Smile

- oraz wszelkiego rodzaju waszych spostrzeżeń w pracy z Waszymi pociechami i podopiecznymi.

P.S. Obiecuję, zgłębiać na bieżąco wszelkie informacje z Waszego forum:)

pozdrawiam serdecznie

Kim jestem: Rodzina
Miasto: Gdynia
Odp: Żory - klasa dla dzieci z autyzmem 2012/2013